Vedno več podjetij in drugih organizacij informatizira svoje poslovanja ali pa se med seboj povezuje z različnimi oblikami e-poslovanje. Pri tem pogosto pozabljajo na poslovne procese, ki so velikokrat nepregledni, slabo definirani in neprilagodljivi ter imajo mnogo pomanjkljivosti, npr. neenotnost pri izvajanju, podvajanje dela ter nepoznavanje celotnih procesov s strani njihovih izvajalcev. Takšno stanje je neprimerno za informatizacijo, zato je treba poslovne procese ob informatizaciji poenotiti, poenostaviti, včasih pa tudi korenito prenoviti. Šele potem bodo podjetja s pomočjo informatizacije resnično dosegla obljubljene konkurenčne prednosti.
Seveda je tudi veliko primerov dobre prakse in s sekcijo želimo spodbuditi avtorje, da svoje izkušnje delijo z udeleženci posvetovanja. Za predstavitev v okviru sekcije bomo obravnavali vse prispevke iz omenjenega področja, še posebej pa bodo dobrodošli prispevki, ki bodo predstavljali izkušnje, metode ali raziskave, povezane z naslednjimi temami:
- projekti prenove in informatizacije poslovnih procesov: dobre prakse, metodologije, problemi in možne rešitve, ocenjevanje uspešnosti projektov
- obvladovanje pomembnih dejavnikov ob informatizaciji poslovnih procesov: organizacijske in kadrovske spremembe, organizacijska kultura, management sprememb, odnos med managementom in informatiki, vloga vodstva
- izbira primerne informacijske rešitve za informatizacijo poslovnih procesov: nakup ali razvoj, izbira rešitve in ponudnika, metode in kriteriji izbire, kdo naj pri izbiri sodeluje
- prenova poslovanja ob uvajanju ERP rešitev: ali je potrebna, kako se je lotiti, prilagajanje rešitev procesom ali procesov rešitvi
- uvajanje konceptov managementa poslovnih procesov ob informatizaciji poslovanja: merjenje in spremljanje procesov, izboljševanje procesov
- informatizacija medorganizacijskih poslovnih procesov: uvajanje e-poslovanja, managementa oskrbovalne verige (SCM), managementa odnosov z odjemalci (CRM)
- informatizacija poslovnih procesov v javnem sektorju
- konkurenčne prednosti kot posledica prenove in informatizacije poslovnih proceso